Lördag 25/8

God Lördag!

Regnet bara öser ner! Det är mörkt och dystert ute! Usch!

Gårdagen va mysig.
Vi plockade upp brorsan efter att han klippt sej och åkte till knalleland. Jag köpte mej ett par skor, sen gick vi och åt lite.
Vi åkte hem till mamma för att få i oss lite kaffe :) Sen gjorde han sej i ordning för att gå och träffa kompisar!
Jag packade mamma och barnen i bilen och åkte till City Gross för att handla!
Sen körde vi hem mamma och styrde bilen hemåt.
Hemma va det uppackning och annat att göra.
Gjorde tsatsiki och sallad till kvällens grillning med grannarna :)
Efter maten va jag totalt slut! Ville bara krypa ner i sängen. Men det gick ju inte..
Men till slut kom jag ner i sängen och har sovit underbart gott..

Idag har vi inga dom helst planer! Så underbart! Som det är nu känner jag inte för att göra nånting heller. Blir väl att fixa lite hemma och så.
Måste komma ikapp med tvätten eftersom jag va utan tvättmaskin 3 dagar. Då hopar sej tvätten jättefort!
Men förutom det blir det lugnt.

Om 3 dagar kommer min älskade Therese hem! Åhhh vad jag har saknat henne nu när hon varit borta!
Så på tisdag ska det drickas kaffe, skvallras och mysas för fulla muggar!

Nä men god morgon då!

~ Puss & Kram

Lillprinsen somnade hållandes i sin fot :)

 

Storprinsen kan inte släppa sin smurf :) 

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0