Lördag 4/8

God Lördag!
 
Är en väldigt trött tjej idag. Blev lite sent igår. Min fina vän Renée va här med sin Emil! Vi grillade och myste.
 
På dan igår så va vi och hämtade mormor och sedan åkte vi ner till knalleland för att äta lunch med bästaste Therese! Efter lunchen tog vi en sväng på ekohallen och på cubus. Sen skulle vi handla lite till maten Therese ska göra idag. Jag och Pappa Nicke ska iväg på "firmafest" till hans chef. Så Nicke ville ha en ny skjorta, jag hittade en men den passade inte. Så den ska jag lämna tillbaka idag när jag åker för att hämta Bästa Therese! Kanske hittar nått till mej då :)
 
Nu har jag äntligen blivit av med lite bäbisprylar! Renée är en lite tjockis :) Så hon fick med sej massa saker hem igår. Och hon köpte våran spjälsäng :) Yayy! Äntligen börjar jag få lite plats :) Kommer säkert hitta mer saker som hon kan ta. Men inget jag kan komma på just nu..
Idag ska jag som sagt hämta Bästa Therese som tillsammans med min fantastiska mamma ska passa barnen :) Medans jag och Pappa Nicke åker på fest :) Inte för att jag just nu känner mej så upplagd för att gå på fest. Men det kommer kanske :)
 
Kanske blir lite målning i eftermiddag. Denna gången är det röd färg som ska målas :) Får se vad som hinns med och orkas med!
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0