Måndag 13/8

God måndag!

Nu va det slut på semestern för Pappa Nickes del. Det har inte vart 4 veckor men det är det lilla som gör det :)

Gårdagen va som sagt en riktig utedag. På förmiddagen tog jag med mej Storprinsen till affären för att handla lite kött och diverse andra grillprylar då hans farbror med tjej skulle komma. När jag kom hem tog jag fram trimmern och gick en sväng.
Grabbarnas farfar och Nina kom och hjälpte till och snickra och måla lite och det bjöds på många välbehövliga skratt!
Efter maten så satte vi oss i soffan med världens matkoma innan det va dags för att göra Lillprinsen redo för natten. När han va stoppad i säng så myste vi i soffan och sen va det dags för Bingolotto :) Ingen vinst alls inte :(

Idag ska lillkusin Isabell vara hos oss hela dagen :) Hennes dagis är stängt och syrran frågade så snällt om hon fick vara här :) Är ju kul för grabbarna att ha kusin här hela dagen :)
Så hon kommer väl här vid 7 snåret. Får se vad vi hittar på under dagen, men dom brukar fixa det ganska bra själva :) Dom kommer säkert hitta på nåt bus :) Haha!

Igår listade vi ut vad problemet med grabbarnas magar är! Dom håller på att få tänder båda två. Lillprinsen va jag ju säker på till 95% att det va det. Storprinsen va jag inte lika säker på. Men vi kollade och kände i hans mun igår och han reagerade när vi tryckte längst bak där sista tanden ska vara. Och han fick en släng av feber igår kväll.
Så det är skönt att det inte va nåt annat! Blev lite orolig där ett tag.

Nää, nu ska jag ta upp min lilla prins som ligger och sjunger så vakert :)


Kommentarer
Fiddeli

Gomorron Hjärtat<3

2012-08-13 08:38:24




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0