Måndag 20/8

God Måndag!

Fast egentligen är den inte så god! Upptäckte lite sent igår kväll att mina cigg är totalt slut. Men jag får väl skylla mej själv för jag köpte inte när jag va och handlade igår. Men dock trodde jag att jag hade ett paket hemma "/ Men så va inte fallet. Så denna morgon blir ingen annan lik!

Igår så kom barnens farfar hit för att snickra lite. Själv va jag rastlös som en jag vet inte vad på förmiddagen. Tog på mej för att gå ut och måla lite men insåg snabbt att penseln va helt kass så den gick inte använda :( Så det va ju bara att byta om igen. Så jag gjorde en rabarberpaj istället!
När lunchen va i magen och disken undanplockad tog jag med mej Lillprinsen och åkte till affären. Min storasyster skulle komma på kvällen så vi behövde handla lite mat till kvällen.
Hon kom framåt 17 tiden. Då drack vi lite kaffe och åt rabarberpaj.

Senare så tände vi upp grillen :) Har blitt mycket grillat denna helgen. Men man får ju faktiskt passa på lite när vädret erbjuder det :)
Vi satt ute på altanen till klockan 23.
Så skönt! Dock hade vi infravärmaren på, men det hade nog fått utan.
Och min älskade Therese ringde från Slovenien! Oj vad jag saknar henne. Hon kommer hem om en vecka!

Idag ska Storprinsen köras till dagis! Jag, Storasyster, Lillprinsen och Mormor åker och handlar under tiden.
Srn får vi se vad eftermiddagen bjuder på när vi kommer hem igen.
Storasyster är kvar tills ikväll iaf :D

Hoppas ni haft en fin helg allihopa och att ni inte är för trötta för jobbet idag :)

Ha en fin dag!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0