Måndag 6/8

God måndag!
 
Då börjar vi en ny vecka med nya möjligheter! Gårdagen va väldigt seg, gjorde inte mycket alls om jag ska vara helt ärlig.
Sov fram till 10. Vid 15 åkte vi till stan och lämnade av mormor och Bästaste Therese. Tog en kaffe så Storprinsen fick busa av sej med Bobbo! Men båda barnen va så trötta så vi stannade inte så länge. Gjorde det enkelt för oss och köpte med pizza hem till Pappa Nicke som va lite bakis :) Haha!
Sen var det bad för de 3 grabbarna och lite bus och sen dags för Lillprinsen att nana. Storprinsen fick va uppe lite längre. Vi har kommit på att han ska lägga sej vid 20 tiden för att inte vakna så satans tidigt. Så runt 20,15 la han sej nog igår. Jag själv va inte så sent uppe heller. Fanns inte så mycket på teven heller för den delen.
 
Dagen idag blir ganska lugn. Pappa Nicke ska iväg och slutföra det grävjobbet han påbörjade i fredags. Jag och barnen ska åka och handla lite med mormor. Sen blir det raka vägen hem. Har vart så mycket nu det sista så vi behöver några dagar hemma. Vet att det kanske inte kommer bli så, men måste försöka. Dels för barnens skull och dels för att hemmet har kommit lite i skym undan det senaste.
 
 
Nä men jag har inte så mycket att säga idag. Hoppas ni får en fin dag.
 
Och vet ni vad, ta med paraplyet om ni ska gå ut.
Det ska regna idag! MASSOR!
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0