Onsdag 22/8

God Onsdag!

Sikket dyrstert väder det är ute idag.
Men men! Hösten är la på väg och då får man väl bara gilla läget.

Igår va en ganska lugn dag. Körde Storprinsen till dagis. Åkte hem och pillade lite. Lillprinsen tog en liten nap. Nickes svåger kom runt 10 tiden.
Hämtade Storprinsen från dagis. Jag dammsög och grejjade lite och Storprinsen grejjade tillsammans med stackars Henke! Tur han är van, har ju 3 egna barn :)
Sen va det dags för lite mat. Lillprinsen sov 2,5 timme på eftermiddagen och det va skönt! Välbehövligt för oss båda :)

Gjorde faktiskt inte så mycket mer på eftermiddagen heller. När pappa Nicke kommit hem åkte jag och hämtade kvällsmat som faktiskt blev pizza ugår. Känner mej inte helt hundra och orken till att laga nån mat infann sej bara inte.
Hade sån sprängande huvudvärk så jag mådde illa. Så mina glasögon (som jag inte använt på säkert 3 år) kom fram och det blev lite bättre.
Så får ha dom på mej idag med så hoppas jag att huvudvärken håller sej borta.

Idag kommer röris tillbaka och gör färdigt det han inte hann igår. För våran del är det dagiskörning och BVC på schemat.
Måste springa in på ICA med och köpa potatis också. Och sen in på måleriaffären och köpa en pensel.
Och när jag sen hämtar Storprinsen ska jag hämta lite vindskiveplåtar där barnens farfar är och jobbar. Uff! Massa att göra på kort tid.
I eftermiddag ska vi åka och hälsa på Bobbo och mormor. Har inte träffat dom på många dagar nu. Och Pappa Nicke ska på möte ikväll så då passar det ju rätt bra.

Det va nog allt för mej!
Ha en fin dag allihopa!

~ Puss & Kram




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0