Onsdag 8/8

God onsdag Sverige!
 
Gårdagen va jättelugn! Så skönt med en helt lugn dag. Jag tvättade och hängde det. Stekte upp kyckling, som legat i kylskåpet ett par dagar, och frös in det.
Sen förberedde jag lunchen, skalade potatis till moset. Sen tog jag det faktiskt lugnt lite. Efter lunchen så la sej Storprinsen en stund och sov drygt 2 timmar. Lillprinsen la sej en stund senare men sov bara en timme.
Barnens farfar kom på eftermiddagen men eftersom vädergudarna bestämde att det skulle spöregna så struntade dom i att snickra och grejjade i garaget istället.
 
Idag blir det en lika lugn dag. Inga måsten eller ärenden. Så blir en pyjamasdag till skulle jag tro :)
 
Det va inte mycket jag hade idag heller. Men håll till godo!
 
Bus med kameran :)


Kommentarer
Fiddeli

Å sicken glimt i ögonen, bara lyser BUS :) Puss & kram

2012-08-08 07:13:57



Fiddeli

Ååååå PLEASE gå gärna in på min länk där de står tävling, de e IKEA som har en tävling, klickar du på stjärnan längst till höger får jag FEM poäng, PLEASE, please, please :) Puss igen

2012-08-08 07:15:28




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0