Tisdag 28/8

God Tisdag!

Har sovit riktigt gott inatt! Kan nog bero på hur duktig jag va igår.

Gårdagen drog igång vid 6,30. Då kom båda barnen upp. Vi myste i soffan. Dom åt välling båda två faktiskt.
Lillprinsen ville gärna hålla sin flaska själv och då gick det bra att äta! Knäppo!
Jag gick in och fixade i vårat sovrum lite. Flyttade om, (igen) så nu står det som det gjorde från början!
Sen myste vi lite till, tills Lillprinsen skulle sova förmiddagsnapen. Då gick vi upp och började i Storprinsens rum. Tur att båda rummen är på samma våningsplan :) Hade blitt jobbigt att bära alla grejjer ner :) För gud vad grejer han har! Det kan man inte tro :)
Vi flyttade över alla lätta saker och skruvade upp lite hyllor och så.
Min "plastmamma" kom lite efter 13 tiden och hjälpte mej lite :)
Hon brukar hjälpa mej med sånna saker när jag får mina ryck :) haha!
Sen flyttade vi upp Lillprinsens säng när han sovit sin eftermiddagsnap.
Måste köpa en matta eller liknande till hans rum, blir så kallt på golvet annars.
Så inatt har dom sovit gott i sina nya rum :) Trodde det skulle bli en besvärlig natt med Lillprinsen. Men det har gått bra.

Idag blir det en tur till stan! Finaste Therese kom hem från Slovenien inatt! Så vi ska dricka kaffe, skvallra och mysa!
Måste införskaffa kabelkanaler med. Avskyr kablar! Gahh!

Igår slutade vårat internet att fungera och jag startade om gatewayen som man ska men det funkade inte. Så jag började kolla lite på det. Ja! Då har Lillprinsen dragit ur strömkabeln till själva fiberdosan! Inte konstigt att det inte funkar :) Haha!

Och min helg är räddad!
Jag satt igår och kikade lite på nätet efter väggdekorer till grabbarnas rum! Men insåg ganska snabbt att det kan bli lite smådyrt!
Så satt och funderade på andra sätt man kunde fixa det på.
Skrev ut frågan på Facebook om det var någon som möjligtvis har en over head projektor. Och det var det ju! Så ska hämta den på fredag :) Så blir fix i helgen :) Ska bli sååååå kul!

Nä det va nog allt för mej!
Ha en fin dag!

~ Puss & Kram

Det här fina skalet till telefonen klickade jaghem igår :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0