Torsdag 23/8

God Torsdag!

Oj oj oj! Vad jag har hållt på med bredbandshelvetet nu på morgonen!
Fixat till med alla kablar under skrivbordet ochfixat och donat! Men skiten funkar ju inte! Så ringde till Telias Support och fick prata med en mycket trevlig kille som ska lösa detta åt mej!
Så nån gång under dagen ringer dom!

Gårdagen va faktiskt ganska lugn. Körde Storprinsen till dagis och åkte vidare till ICA för att köpa potatis och korv. Sen vidare till BVC för 10 månaders kontroll.
Så nu väger klumpen 10,5 kg och är 73 cm lång.
Sen åkte vi hem till röris som va här och grejjade det sista. Lillprinsen tog en nap och sen va det dags att åka och hämta Storprinsen igen. Vi passade på att hämta vindskiveplåtar hos grabbarnas farfar!
Väl hemma va det dags att laga lunch. Potatismos och ugnsstekt falukorv! Nomnom!
Lillprinsen tog ytterligare en nap. Denna gång lite längre, vilket passade bra då vi skulle iväg till mormor.
Va inte hemma så jättesent. Men när jag kom hem så låg det grejjer till bredbandet överallt, så jag la Lillprinsen och satte igång med det. Men det ville ju inte fungera. Så jag la Storprinsen och försökte lite till. Men vid 22 så kom Nicke hem efter mötet och då konstaterade jag att jag skulle ringa supporten idag istället!
Så då kastade jag in handduken och gick och la mej!

Idag då fick Storprinsen va hemma från dagis för det ska eventuellt komma en kille och hjälpa mej om det inte fixar sej!
Så just nu sitter vi och kollar på "Firma fantasiflytt" på Disney Junior! Kan nog vara ett av de sämsta barnprogram som visas på den kanalen tror jag.
Annars blir det lugnt idag. Har fortfarande lite svag huvudvärk men glasögonen hjälper en del!
Haha! Igår när jag tog på mej dom så frågar Storprinsen varför jag har glasögon.
Jag svarar att jag har huvudvärk så då får jag ha dom.
Då ger han mej världens bästa svar: "Mamma, du är jättesnygg!"
Haha! Var får han allt ifrån?! :)

Nääe! Kan dom inte ringa nu och säga att det är fixat! Gahh! Hatar att vänta!

Hoppas ni får en fin dag allihopa!

Storprinsen fick en smurf av Bobbo igår och han vägrar släppa den :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0