Torsdag 9/8

God Torsdag!

Usch vad det är svårt att ta sej ur sängen nu för tiden. Snoozar gärna flera gånger.

Igår va som sagt en liten städdag. Men bara fram till strömmen försvann. Den va nog borta i 2 timmar iaf.
Det va lite drygt. Men jag försökte pussla lite med Storprinsen men det ville han inte. Han ville bara leka med sina bilar. Så det fick vi göra då :) Haha!

När Lillprinsen lagt sej så myste jag och Storprinsen i soffan, åt lite kvällsmat och bara hade det gott. Pappa Nicke kom hem vid 19,30 eller va det va. Han hade vart och kollat på ett jobb som dragit ut på tiden.

Idag ska jag och barnen gå över till grannen på playdate :)
Och i eftermiddag/kväll skulle vi bogsera en bil till Dannike.
Så det blir lite lagom aktivt idag.

Och idag skulle det visst bli hyfsat väder :)


Kommentarer
Emma

Ni är så snälla som bogeserar min skitbil... Betyder så mycket för mig!! Vi ses sen. kram!!

2012-08-09 08:42:15



Jessica - Mamm till Max & Leo

Klart vi hjälper till! :) Vi ses sen!

2012-08-09 09:33:54
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0