Vad vill du bli när du blir stor?

Nu när min mammaledighet börjar gå mot sitt slut så är det ju dags att ta tag i det där med jobbsökande igen :( 
Men då kommer den stora frågan:
Vad vill jag göra? Vill jag jobba på ett sketet lager och köra truck hela dagarna?
Det är ju trots allt det enda jag kan "/ Eller har erfarenhet av.
Är det dags att få nya erfarenheter?!
Men vad?
Jag kan lätt tänka mej ett kundtjänstjobb, inget sälj-jobb. Men där krävs det oftast erfarenhet. Och det har inte jag någon.
Så när det är dags för den där första arbetsdagen, så blir den säkert på ett lager, i en truck.
 
Känner mej så kluven i vad jag vill göra. Jag vill göra nånting annat än det jag kan, än det jag är bra på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0