Lördag 1/12

God Lördag!

1:a December.. 24 dagar kvar till julafton :) Ojoj!

Idag har vi inga direkta planer alls. Skulle tro att det blir en hemmadag. Känns som att jag behöver det lite. Det har vart en ganska hård vecka med skolan.
Så det behöver jag nog :)

Igår så va det en vanlig dag. Jag körde barnen till dagis. Sen åkte jag hem och tände mina mysljus och plockade fram skolböckerna.
Skickade in den ena uppgiften för veckan. Så jag ligger bra till med mina uppgifter än så länge. Men nu har jag en projektuppgift att göra denna veckan som kommer.
Har inte riktigt läst igenom den så jag har förstått vad jag ska göra.

Anw! Vid halv ett tiden åkte jag in till stan för att möta upp brorsan på en fika.
Vi pratade lite och gick en sväng i Knalleland.
Sen åkte jag och handlade lite inför kvällens mat. Hemmagjord pizza :)
Sen hämtade jag barnen och åkte upp till Kjell och Bettan där pappa Nicke var och höll på med våran gris :) Ja kött alltså :) Haha!

Sen åkte vi hem och packade in i frysen. Sen kom Farbror Johan för att äta kvällsmat med oss. Storprinsen blev förtjust i att han kom. Lillprinsen blev mer förtjust i Chicko :) Hans hund! Haha! Han myste med honom och gosade massor :)

Jag vet inte vad som flög över mej igår kväll, jag började frysa nåt oerhört och fick huvudvärken från helvetet. Så strax efter 20 låg jag i sängen, tillsammans med Storprinsen som gjorde allt för att inte behöva gå och lägga sej. Men han drack välling i 2 minuter sen sov han.
Själv läste jag lite och somnade runt 21 och när jag vaknade mådde jag bra igen.
Lite vanlig morgonhosta har jag ju, men ingen huvudvärk och fryser inte mer än vanligt :) Haha!

Hoppas alla får en fin dag! Själv ska jag nog ställa fram lite tomtar tror jag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0