Lördag 15/12

God Lördag!

Sikket väder att vakna upp till.. Blåst och snö. Ett under att vi har ström fortfarande :)
Den brukar försvinna så fort dom ens nämner blåst på nyheterna.

Igår läste jag om bokslut i boken. Fattade ingenting. Gjorde några uppgifter i boken och det va alla rätt! Så jag fattade trots allt det jag läste ändå. Och känslan av att göra det, den va obeskrivlig.
Så inlämningsuppgiften är klar, jag har bara inte skickat in den.
Och jag fick återigen tillbaka den senaste uppgiften, den som jag va tvungen att komplettera, och jag fick ett E ändå! :(

Men ingen idé att hänga läpp för det. Bara att köra på. En vecka till sen jullov i 2 veckor :) Ska bli skönt med lite ledigt.

På eftermiddagen när jag kände att jag var klar med läsningen för dagen så åkte jag upp till Kicki på lite kaffe innan det var dags att hämta gangstrarna!
Pappa Nicke va hemma när vi kom hem, så det va bara att påbörja maten. Medans den stog i ugnen så la vi grabbarna i blöt :)

Blev ingen sen kväll för mej alls. Allt med bokföring och bokslut snurrade i huvet. Och jag va så trött!
Och jag har sovit som en bäbis hela natten. Stängde till och med av alarmet imorse och sov en stund till.. :)
Men nu är vi uppe iaf :)

Idag ska vi försöka ta oss till finaste Therese. Hoppas blåsten avtar lite iaf. Att det snöar bryr jag mej inte om.
Måste oavsett ge mej ut idag. Dels för att tanka bilen och dels för att handla lite :)
Men det är lite skillnad på bensinkontot numera. Tankade för 200:- i söndags och har inte tankat alls under veckan :)

Men jag hoppas ni får en fin dag trots allt blåsande :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0