Onsdag 12/12

God Onsdag!

Återigen en ny dag. Sjutton vad dagrna springer iväg. Tyckte gårdagen bara sprang bort.
Idag är det ju den där dagen alla pratar om 12-12-12! Då alla måste hitta på nånting. Gifta sej, förlova sej bara göra nånting för att det är ett "coolt" datum!

Igår började jag med bokföring! Usch vad krångligt. Säkert lätt när man kommer in i det.
Men lite svårt att hålla isär vissa saker som "debet" och "kredit" Så finns det någon som har bra tips på hur man kan hålla isär det på lättast sätt får gärna skriva en lite kommentar :D

Annars igår så försökte jag jaga rätt på dom där satans däcken som vi beställde i slutet på oktober som fof inte dykt upp. Men det slitade iaf med att ordern blev annullerad och jag talade om för dom att jag inte vill ha några däck från dom och kommer aldrig mer beställa från dom heller.
Så nu väntar vi på återbetalning så ska allt vara ur världen :)

Pappa Nicke va som sagt i Lidköping igår efter jobbet. Han blev inte så sen som vi trodde, utan kom hem lite innan 21. Så jag slapp gå och lägga mej själv :)
Fjantig man är egentligen. Igår satt jag och reagerade på minsta lilla ljud jag hörde. Kanske skulle lära mej att inte vara så fjantig..

Idag blir det dagiskörning och plugg. Ska åka hem till min mamma och äta lite linch. Tar med mej mina böcker så kanske jag kan plugga lite där. Hon kan ju ändå lite om det här med ekonomi. Hon har läst det, även om det är hundra år sen :D haha!

Nähää..

Have a great day!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0