Onsdag 5/12

God Onsdag!

Gillar inte riktigt när det är massa minusgrader på nätterna. Blir så himla kallt här inne då :(
Jag föredrar nån minusgrad bara :)

Lillprins bus ville inte sova så länge idag, men det är inte så konstigt, han la sej innan klockan 18 igår. Han satt i matstolen och drack sin välling medans vi andra åt middag. Och då somnade han :)
Men han hade inte sovit nåt på dagis på eftermiddagen. Så det var hemskt gnälligt här när vi kom hem.

Idag är det som vanligt dagiskörning och plugg. Ska ge mej iväg och äta lunch med min fina Therese idag!
Passa på att handla lite när jag ändå är iväg kanske.

Fick som sagt tillbaka min kalkyluppgift igår med feedback på vad jag gjort fel. Det var en uppgift där som jag totalt hade gjort fel på. Och när jag skulle förstå den så höll jag på att bli lite galen!
Kan inte förstå hur jag gjort för att få fram det (felaktiga) svaret. Men jag var inte ensam, Kicki hade fått samma svar som jag :) Men då hjälpte jag henne så hon iaf får rätt på den :D Men efter många om och men och svordomar där emellan kom jag fram till rätt svar och kunde släppa den och gå vidare :)
Nu sitter jag istället fast på en uppgift om marknadsföringslagen :(
Men kom på nåt igår som kanske funkar :)

Oj, blev mycket med skolan i det här inlägget. Men det är ju det som är nu :)

Hoppas ni får en bra dag i det fantastiska vädret! Äntligen har det kommit lite snö så det blir lite ljusare :)

Tänk om man själv kunde vara såhär glad när man bara vart vaken 10 minuter ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0