Söndag 2/12

God 1:a Advent!

Japp idag ska vi tända det första ljuset. Mysigt!

Igår så spenderade vi förmiddagen hemma. Efter att vi fått lite lunch i magen packade vi in barnen i bilen och begav oss till deras faster i Hillared. Vi fikade och tjötade lite skit.
Sen åkte vi en vända till affären då jag återigen inte hade huvet med mej i fredags.

Köpte en grillad kyckling med som jag tyckte såg så himla god ut, så det fick bli kvällsmaten :D
När vi hade ätit lite så gjorde vi inte mycket. Barnen busade/bråkade och hag gick och smågrejjade lite.

Idag kommer barnens farfar! Och vi ska hämta en (för oss) ny torktumlare. Då min behagade att lägga av häromdagen. Suck! Så trôkigt att hänga underkläder och strumpor! Men nu så kommer det hem en ny :) Ah, inte en ny ny men nygammal :D
Annars blir det nog en ganska så lugn dag skulle jag tro. Bara lite 1:a advents mys :)

Hur firar ni första advent?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0