Söndag 9/12

God Söndag! 
 
Uscha vad helgerna rusar iväg. Känns inte som man hinner med nåt ju.. 
 
Igår hade vi iaf en hemmadag hela familjen. Inklusive pappa Nicke! Vi bakade lite lussekatter och bara hade det bra. Grabbarnas farfar och hans Nina kom på en snabbkaffe. När dom åkt så stack jag och Storprinsen iväg och hämtade pizza. När vi ätit så åkte jag mot stan för en biomyskväll med finaste Therese! 
Vi såg Breaking Dawn part 2!
Och fy fasiken så bra den va! 
Ville inte riktigt att den skulle ta slut :( Men det gjorde den ju.. 
När filmen va slut så körde jag hem Therese och åkte hemåt. 
 
När jag väl hade kommit i säng och lagt mej bekvämt och öppnat boken så vaknade Lillprinsen. Fanns ingenting som hjälpte att han somnade om. 
Både jag och Nicke va uppe och försökte få han att somna, men förgäves. 
Till slut så fick han lägga sej i våran säng. Nånting som egentligen går emot mina principer. Men om vi skulle få nån sömn alls så va det sista utvägen.
Men han ville inte riktigt sova där heller. Tror vi somnade runt 23,30 nånting. 
 
Idag blir det inte så mycket heller skulle jag gissa på. 
Jag ska rasta snabeldraken, det är ju söndag :) 
Måste hämta den där satans torktumlaren med. Nicke skulle gjort det i veckan men då svarade dom ju inte i telefonen när han ringde. Så vi får göra ett nytt försök idag. 
Trött på att hänga strumpor nu "/
 
Nån som kanske är sugen på en fika? Isåfall är ni hjärtligt välkomna :) 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0