Tisdag 4/12

God Tisdag!

Idag är jag trött.. Fattar inte.. Usch!

Igår va det som vanligt dagiskörning. Sen åkte jag hem och pluggade lite. Vid 10 åkte jag till Svenljunga för jag skulla få ny p-spruta. Sen åkte jag och hämtade ett par termobyxor.
Tradkade in en snabbis på ica för att köpa mjölk.
Sen hem och försöka komma igång med plugget igen. Det va lite svårt med motivationen igår. Men lite fick jag gjort. Hämtade grabbarna 13,15 för Lillprinsen skulle visa upp sina tänder hos tandläkaren. Det gick jättebra.
Efter tandläkaren åkte vi för att hälsa på mormor en stund.
Sen åkte vi upp till Rångedala, pappa Nickes chef berättade lite om sitt företag till min projektuppgift. Så får se vad jag kommer på att skriva om det.

När vi åkte hem hamnade vi i ett riktigt snöoväder. Det va tjocka stora snöflingor. Så från slakteriet i Dalsjöfors och hem gick det i 55-60 hela vägen nästan. Hujedamej. Hem kom vi :)
Dom har utfärdat en klass 1 varning över sjuhärad, så får se om det blir nåt tokigt väder idag.
Hoppas inte på nåt strömavbrott iaf.

Idag blir det som vanligt dagiskörning och plugg. Inga större ändringar i schemat :D

Hoppas alla får en fin dag!

Lillprinsbus igår morse när jag skulle väcka honom :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0