Torsdag 20/12

God Torsdag!

Börjar med att säga Grattis till min fantastiska Lillebror som inatt blev pappa till en liten kille! ❤❤

Igår var det provdag. 5 timmar satt jag.. Jag va rätt slut efter det. Jag fick ett D och jag är ganska nöjd. Dock så var det problem med att ladda upp bilder så jag missade ett poäng där. Försökte ringa min lärare men hon hade gått för dagen.
Får försöka idag igen.
Jag gjorde provet hemma hos min mamma. Så när jag var klar och hade slappnat av lite så packade vi oss i bilen och styrde bilen hemåt.
Stannade på Blomsterlandet för att jag skulle köpa nåt till Nickes chef, men hittade inget kul alls.

När vi kom hem så kastade jag in ved och tände upp i pannan. Sen va det dags att hämta gangstrarna. När Pappa Nicke kommit hem så åt vi lite kvällsmat och sen va det myyyys..

Idag tar jag med mej min Lillprins på en tripp till Gekås. Storprinsen ska vara hemma och busa med mormor. Han blev så glad igår när mormor va här när han kom hem. Han älskar sin mormor! ❤

När vi kommit hem från Gekås så blir det antagligen bara lugna gatan.
Så ingen händelserik dag alltså.

Hoppas ni får en bra dag iallafall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0