Torsdag 27/12

God Torsdag!

Himskans så dagvild man blir när det inte är "vanliga" veckodagar en vecka.
Tog ett tag innan jag kom på att det faktiskt va torsdag idag :)

Igår förmiddag så åkte vi till grabbarnas gamlafarmor och gamlafarfar på lite fika. Grabbarnas farfar kom dit en sväng med :)

Vi åkte hem vid lunchtid för att äta lite innan barnen blev görasketa hungriga.
Efter maten så var det lite fix. Vedinkastning och upptändning.
Nicke malde ner lite kött, sånt vi inte hade nåt nytta av, till köttfärs. Så nu har vi lite mer av det. Det går åt här kan man säga..
Annars var eftermiddagen lugn och kvällen med för den delen.

Idag kommer min fina vän Cissi med hennes barn och fikar lite.
Längesen vi träffades nu ju. Men så blir det ibland.

Annars vet jag inte, blir nog väldans lugnt och skönt skulle jag tro!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0