1:a Februari 2012

Veckan susar på i rask takt! Onsdag idag redan! Vart ska detta sluta?
Har sovit som en kratta inatt, vaknade kl 00 och va jättekissenödig och sen hade jag jättesvårt att somma. Vaknade igen vid 3 då Lillprinsen började röra på sej. Då trodde jag det var kört, att han ville ha mat. Men han ville bara ha bort filten han dragit över ansiktet :) När Nickes klocka ringde så fattade jag inte ett smack. Men Lillprinsen började åter igen röra sej. Jag ignorerade det en stund, men in kommer Nicke med den stora killen som var varm som en kamin. Vilket resulterade i att Lillprinsen vaknade. Men ny blöja och lite mat gör susen och han sover så gott i sin säng nu :) Jag och Storprinsen gick upp iaf, han fick lite alvedon och lelle och jag fick mitt kaffe. Nu sitter vi och tittar på "Piratisar" på Disney Channel. Det är Storprinsens favorit program. Allt runt omkring bara stannar upp när dom kommer på teven :) Synd bara att det inte finns att få tag på, på typ dvd eller liknande. Men det kanske kommer till slut.

Idag var det tänkt att vi skulle ge oss iväg för en veckohandling men vette sjutton om Storprinsen fortsätter med feber.
Egentligen skulle vi göra det imorn, men då vi fått en vattenläcka och röris kommer imorn, så måste vi vara hemma. Har ju ingen direkt som kan komma och passa Storprinsen en stund heller. Jaja! Får se hur vi gör! Febern kanske släpper, men vill ändå inte dra iväg honom. Man vet ju själv hur man är när man har feber. Inte schysst!

Annars blir det nog lite fix och don hemma idag. Såg igår, när solen sken, att mina fönster är sketnare än sketnast. Så får nog bli att plocka fram fönsterputsgrejjer idag om lusten trillar på! Måste göra det innan dopet iaf så varför inte passa på nu? Haha! Jag vet hur det kommer bli, jag står dan innan och gör allt! :)
Undrar om jag har nån T-röd hemma "/

Jaja! Ha en bra onsdag gott folk!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0