3:e Februari 2012

Freeeeeedag!

Idag fick jag lite sovmorgon och det va ju uppskattat! 7,15 hörde jag Lillprinsen ligga och jollra i sängen. Trodde inte vi hade somnat om alls efter hans nattmål. Men det hade vi minsann! Och Storprinsen han sussade fram till för en liten stund sen! Han fick nämligen 3-års välling igår. Visste inte att det fanns ens. Har aldrig sett det innan. Och det verkar kanske som att han sov bättre på det kanske. Får se hur länge vi får sova imorn :)

Igår var en ganska jobbig dag för mitt lilla huvud! I Torsdags när jag var och handlade och kom närmre kassan så skulle jag ringa över pengar från Nickes konto. Som jag VISSTE det fanns pengar på. Men det fanns bara 270 kronor kvar! Jag visste att det fanns betydligt mycket mer än så. Själv hade jag 300 på mitt konto. Men jag stog där med en kundvagn med mat för 1200! Och pengarna va puts väck! Kollade via mobilbanken på telefonen vad som hänt, och då har det dragits pengar till huslånen och inte en krona fanns kvar! Ringde mamma i ren panik och frågade om hon hade pengar! Hon förde över 500 till mej och sen fick jag åka ner till henne och hämta ytterligare 400 och detta betyder ju att jag kunde lösa maten. Men fy fan vilken panik jag fick! Svettades som en gris och va helt gråtfärdig! Så igår fick Nicke åka till banken och fixa till detta! För vi kunde ju inte leva på 45 kronor som jag hade kvar på mitt konto.
Så igår var det inte mycket som gick rätt här kan man säga. Lillprinsen skulle få en ny blöja, tog av den gamla och satte på han kläder. UTAN blöja. La i en maskin tvätt, satte på rätt tvättprogram hällde i tvättmedel och sköljmedel och gick därifrån UTAN att starta maskinen! Och sen startade jag diskmaskinen UTAN disktablett i! Snacka om snurrig!

Idag är det riktigt kallt ute och jag är glad över att inte behöva gå ut. Inte mer än att gå ut o kasta in lite ved. För idag ska vi inte göra nånting. Heller :)

Åh, jag fick ett sånt fantastiskt besked igår kväll. Ett besked som fick mej att börja gråta! Men jag tror inte jag tänker ta upp det nu. Det kommer vid ett senare tillfälle. Känns inte rätt att skriva vad det är ännu! Haha! Gud vad ni blir nyfikna nu va?! Det är meningen!

Men ni får ha en fantastisk dag i kylan. Det ska jag ha!

Puss och kraaaam


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0