6:e februari 2012

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter!

Idag var tanken att vi skulle åka till stan till min fina vän Fia! Som jag inte träffat sen gud vet när. Det var innan Lillprinsen kom till världen iaf. Så det är ju 3 månader sen iaf.
Men igår när vi var på väg hem efter fika i Olsfors så var det snorhalt på vägarna och vi såg flera bilar som låg i dikena. Så jag vet ännu inte hur vi ska göra. Är det värt det?

Måste iaf försöka få tag på min bilmekaniker idag. Mina bromsar har börjat skava, så då vill jag ännu mindre köra med bilen. Åhhh! Allt på en gång!

Nä får ta en funderare på hur dagen ska se ut. Har hittat en ny bilbarnstol till Storprinsen med som jag måste åka o kika på.

Yee yee..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0