Hujedamej!

Kan inte påstå att jag saknat det här med tänder. Visst har Storprinsen 4 till som ska komma. Men han blir ju inte alls så gnällig som Lillprinsen blir. Idag har han riktigt ont i munnen. Han ville inte ens äta..? Men han fick lite alvedon och han återgick till den normala glada Leo han brukar vara. Sen ville han allt ha lite mat. Så nu sover han gott i sin säng :)
Storprinsen har sovit sen 12 tror jag det va. Han fick inte som han ville och då ville han helt plötsligt gå och nana. Det är inte första gången han gör så. Men vill han så får han givetvis. Så nu sitter jag med en kopp kaffe och njuter av lugnet.
Gick en vända med dammvippan och "dammhandsken" innan så nu är det gjort. Nu ska bara snabeldraken fram, men tror jag ska ge badrummet lite kärlek först.
Har vart himla svårstartad idag, men jag har ändå tvättat en maskin tvätt, kastat in ved, tänt i pannan och dammat :) Men nu är jag helt slut. Men jag mååååååste städa badrummet! Så kanske vi kan åka till syster en sväng imorn om vi får..? :) Haha! Jag vet att du läser detta! :)

Blev så sugen på att slänga ihop en Silviakaka innan men kom på att jag inte har så mycket kokos hemma så det räcker säkert inte. Men det kanske slutar med att jag gör en ändå så får det bli som det blir :) Det är ju så gott med Silviakaka! Dumma syster som ens nämnde det!

Nä nu dka jag återgå till mitt kaffe!


Kommentarer
Systra!

Ska bara tvinga min lilla älskling och handla smör sen så kanske det blir en silviakaka ikväll :P

2012-02-21 14:05:46
URL: http://isabellsmamma.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0