Mat

Åhhh! Jag känner mej så värdelös och uppgiven på samma gång. Vi har hållt på med smakportioner i snart 1 månad. Han har den senaste veckan spottat ut ALLT i fast matväg! Jag förstår inte. Även gröten som det gick så bra med. Han vill bara inte. Ska jag sluta? Eller ska jag fortsätta hålla på att krångla? Såhär gjorde ju aldrig Storprinsen! Aldrig så det fick mej att känna såhär! Idag provade vi ren majspuré, han tyckte ju om majs och potatis purén så då tänkte jag att han borde gilla den! Icke! Han spottade ut allt! Och då menar jag ALLT! Tack och lov äter han ersättningen iaf! Så frågan är: Fortsätta eller sluta?


Kommentarer
tarja

Han kommer äta mat förr eller senare, N åt inte knappt heller några smakprover, han älskade krossad banan, och den där "mellanmålen" eller "efterrätterna" så vi körde på det... Idag äter ungen majs som godis och broccoli till efterrätt, så det är nog ingen fara :)

2012-02-29 13:29:46
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0