Once again! :)

Åhhh vad less man blir.. Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg, så låser sej min dator och allt försvinner.. ! Gahhh! Men jag ska försöka igen!

Idag är det Onsdag - även kallat lillördag hos många! Idag ska vi knalla ner till Johanna och Olle som bor en liten bit härifrån. Hennes lilla Olle är 3 veckor (ca) yngre än min lilla Leo. Så vi ska gå ner och ta en liten fika. Tur det inte är så kallt idag då :) Så slipper näshåren frysa fast i näsan :D

Igår begav vi oss som sagt till den stora staden för att inhandla en ny bilbarnstol till Storkillen. Då jag tycker Lillkillen är så tung att bära i babyskyddet, javisst är det bra många gånger men det blir alldeles för otympligt att bära. Så då får han ta över Storkillens stol nu. Ska bli spännande och se hur han reagerar på att sitta i den :)
Efter stolen var hämtad så åkte vi till fina Fia. Så härligt att komma dit och få tjôta av sej om precis allt! Och jag vet att allt som sägs stannar inom hennes 4 väggar! Så härligt!

Det blev en ganska tidig morgon idag igen, Lillkillen började röra på sej efter det att Nicke gått upp. Och jag gick upp strax efter det att han åkt för att ge han en chans att kanske somna om, men klockan 6 så ville han inte ligga i sin säng er. Så han fick komma upp till mamma och vi myste i soffan innan han skulle ha mat. Han är ju inte direkt som Storkillen som vill ha mat direkt när han vaknar, utan han väntar gärna en stund.
Efter maten så fick han sitta lite i sin gåstol, och han förvånar mej verkligen. Så liten och så duktig. Han kan verkligen detta. Han knallar både bakåt, framåt och i sidled :) Haha! Han kommer nog vara ganska tidig med att gå skulle jag tro. Staig i kroppen redan och går i gåstolen. Men det är klart, han ser ju sin storebror hoppa runt och härja och dom säger ju att småsyskon lär sej snabbare tack vare storasyskon. Men vi får se, han kan likagärna stanna upp..
Storkillen kom upp strax efter klockan 8. Han har blitt en riktig sjusovare den :) Det hade väl vart skönt om jag med kunde sova då :) Men jag har blivit en sån riktig morronmänniska. Men det är skönt med egentid på morgonen.

Och som ni ser! Jag har gjort det igen, ny design.. Och jag klappar mej själv på axeln för den fina headern jag har fått till alldeles själv. Börjar så sakteliga lära mej det häringa nu. Och det är faktiskt ganska kul :) Vad tycker ni?


Puss & Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0