Promenix

Har varit ute på en kort promenix. Har varit hos Johanna och Olle. Jag tänkte, innan vi gick, att detta kommer bli den längsta promenade jag någonsin gått. Då Max inte kan lyssna som kag vill när vi är ute på nåt. Men han var jätteduktig och körde Leos vagn hela vägen ner och hem. Utan att vi behövde bli ovänner en enda gång. Men det vägde ju ifrån då han inte lyssnade en enda gång när vi va hos dom. Det är så tråkigt att va nånstans med honom när han beter sej så! Alla tycker väl att han är fruktansvärt ouppfostrad. Det hade jag tyck iaf. Men då hör det ju till att han bara är 2,5 år med. Men man tycker ju samtidigt att han ska lyssna lite granna iaf! Men han lyssnar verkligen inte ett ord på vad jag säger. Det är rent ut sagt pinsamt! Så hädanefter tänker jag inte åka nånstans alls!!
Ni kanske tycker jag är fjantig nu men då får ni tycka så. Jag ser detta varje dag inte ni!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0