Sunday bloody sunday

En dag kvar på helgen. Den tråkigaste dagen av dom alla. Söndag!
Igår va faktiskt en ganska lugn dag. Jag kunde inte göra allt för mycket med min rygg. Men jag plockade lite och bar ut lite skräp från pannrummet som skulle eldas.
Min Svägerska Jannike och hennes son Oliver va här en sväng och fikade lite. Efter dom åkt skulle jag lägga Storprinsen så han fick sova middag, men det ville inte han "/ Så han fick följa med mej till affären istället och Lillebror fick stanna hemma med pappa! Trodde verkligen han skulle somna i bilen men icke! Men när vi kommit hem så ville han gå och lägga sej en stund. Och det va ju skönt att få lite egentid. Visst va Lillprinsen vaken men han gör inte så mycket väsen av sej.
Vi förberedde för maten, grillat! Igen! Min underbara vän Johan och hans Fina tjej Elise kom och grillade med oss. Har aldrig träffat nån lättsammare människa än hon förut. Kändes som att vi känt varandra hur länge som helst.. Underbart!
Storprinsen fick en ny favorit kan man säga. Han lät inte henne vara många minuter :) Så skönt att se! Han är en riktig människokännare :)
Han kom i säng väldigt sent, men vad gör det? Han går ju alltid och lägger sej i tid alla andra dagar. Så iom att han la sej så sen trodde jag han skulle sova till åtmistonde klockan 8! Men 6,50 gick BÅDA alarmen samtidigt.
Storprinsen ville inte att pappa skulle sova mera så han knallade minsann in till honom och tjatade på att han skulle upp :) Haha!

Dagen idag är ännu oplanerad, men får väl ta och göra det där som inte blev gjort igår. Ryggen känns lite bättre idag. Men frågan är ju då, om jag gör det som skulle göras igår, idag, hur är ryggen imorn? :) Men det måste ju göras. Och lika bra och passa på när Nicke är hemma, annars får jag ju göra det heeeeelt själv.

Nä! Nu ska jag peta i Lillprinsen lite gröt. Sen är väl dagen igång!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0