24:e Januari 2012

Usch! Har nu 2 mornar i rad vakna tidigt och kan inte somna om. Igår morse gick jag till och med och la mej på soffan. Då va klockan 4! Idag vaknade jag av Nickes larm. Inget ovanligt, men Lillprinsen vaknade han med. Men jag gjorde som jag brukar, gick upp och la på honom filten som han sparkat av sej. Men det hjälpte inte :( Så det fick bli lite mat och nu sussar han sött igen.
Själv kunde jag givetvis inte somna. Så nu är mitt kaffe påväg ner i magen. Håller på att planera dagen i huvet. Har ganska mycket att göra så måste planera det på bästa sätt :) Ska hämta en klänning som en kompis skulle sälja som jag så gärna vill ha, men den kan vara för stor :( Sen ska det handlas lite när jag ändå är ute och åker. Mamma ska hämtas.
Jag måste röja på vinden och då är det lättast om mon mamma kan vara här och hjälpa mej lite med barnen :) Storprinsen sköter sej självt nästan, men Lillprinsen behöver ju massa uppmärksamhet. Och sen är det ju alltid trevligt med lite sällskap under dagarna :) Allra helst på morgonen :)

Åhh vad jag längtar tills vi ska börja med smakportioner på Lillprinsen! Han har ju blivit 3 månader nu, så nu är det inte långt kvar. Börjar väl lite lätt med gröt och lite efterrätt! Ska bli så roligt och se om han är som Storprinsen, vad han tycker om och inte. Storprinsen åt ju ingenting som innehöll fisk! Det spottade han ut hela tiden. Men när
Min bonusmamma var barnvakt till honom gjorde hon kokt torsk till honom och han älskade det!
Ska faktiskt börja lite smått att köpa hem burkar idag, fick ganska bra rabatt från City Gross på det :) Så då får man allt passa på, och det är ju sånt som inte blir gammalt!

Nääe men det var inte mycket jag hade att skriva idag. Det kanske kommer sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0