31:a Januari - Kvällen

Japp ny design blev det. Dock lite saker jag inte fått att fungera som jag vill, och headern är inte riktigt hundra! Men får försöka pilla till det en dag när jag hinner.

Eftermiddagen varganska lugn. Storprinsen sov ca 2 timmar, medans Lillprinsen total vägrde att sova. Han har krånglat lite med det i 2 dagar nu. Det verkar som att han vill ha påökt i sin flaska. Men vette sjutton faktiskt. Han äter 240 ml var 4:e timme som det är nu. Kanske är bättre att försöka börja peta i honom lite annat då. Förslagsvis lite gröt. Ja, så får det nog bli.

Såg när Storprinsen vaknade att hans utslag blivit "värre" men jag följde Sjuksysters råd att ge honom lite alvedon. Och en halvtimme senare så hade dom gått ner till ursprungsläge. Men det kliar nog, han har varit gnällig emellanåt och kommit och sagt att det kliar. Men vill ju inte börja klia honom. Ni vet ju själva hur det är, börja klia på ett myggbett och ni kan inte sluta. Får springa in på apoteket imorn när vi är iväg och köpa den där "minska-kli-salvan" :) Kanske bra och ha hemma. Kanske funkar när dom väl får vattenkoppor med :)

Vi möblerade om lite i vardagsrummet nu i kväll när Nicke kommit hem. Vi ska få ett vitrinskåp nämligen och behövde då flytta på en schänk. Den schänken ställde vi teven på och den byrån vi tidigare haft under teven ska jag fundera ut nåt bra användningsområde för. Det fixar mamma serrö!

Nu ska jag få och skalla kudden, får nog knalla upp inatt och mata Lillprinsen då han åt himla dåligt nu. Men men..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0