3:e Januari 2012

Dagen började tidigt för mej, jag vaknade kllockan 5 med en sjuhelsikes huvudvärk och kunde inte somna om.. Så det va ju bara att knalla upp då ju.. Drack kaffe, betalade räkningar..
Fick väcka Storprinsen klockan 7, han hade nog gärna tagit sovmorgon idag. Men han behöver åka till dagis för bådas skull.. Men idag sa han att han inte ville åka dit.. Men ändrade sej ganska snabbt igen :) Jag längtar inte till den dagen han faktiskt menar att han inte vill åka till dagis! Uscha! Jag hoppas den dagen aldrig kommer!

Idag har jag ingen lust eller ork till nåt känner jag. Bara sitta på röven och göra ingenting. Men tyvärr funkar inte det så. Jag kommer få såååå dåligt samvete när kvällen kommer att jag inte har gjort nåt vettigt alls! Och så vill jag inte ha det!
Jag har iaf tagit mej i kragen och ringt till prästen om dop, så nu är det klappat och klart! Vi ska ha samma präst som när Storprinsen döptes och det känns bra för han är inte sådär våldsamt "prästig" som andra kan vara :)
Han vigde även våra vänner Johan & Fia i somras. Det var lite av en chock att det var han som skulle göra det. Men också väldigt kul givetvis. Han såg ju att jag va gravid och han fattade ju att han skulle få komma och döpa nästa barn med :) Haha!

Men oj vad tiden rasslade iväg när man gör ingenting :) Nu är det ju snart dax att hämta hem huliganen.

Meeeen, ha en bra dag då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0