4:e Januari 2012

För andra morgonen i rad vaknar jag klockan 5 och kan inte somna om. Idag fanns det en ordentlig anledning till varför. Strömmen var spårlöst borta och tankarna om hur barnen skulle få sin morgonmat började snurra. Jag tog på mej och gick upp tillsammans med Nicke. Han var lite i valet och kvalet om han skulle åka till jobbet. Man vet ju aldrig om han ens kommer till jobbet.. Men när han fixat så jag kunde värma vatten till barnen så åkte han till jobbet. Jag värmde även på lite vatten så jag kunde få mej lite kaffe :) Det tog sin lilla tid men det gick. Vem behöver elverk, vedspis och liknande saker när det finns värmeljus..? Jo det hade suttit fint med ett elverk faktiskt :) Men dom kostar ju litegranna!
Men strax efter klockan 8 så kom strömmen tillbaka. Jag skyndade mej och kokade nytt kaffe och värmde på mer vatten till Lillprinsens mat.
Men vi ska ändå försöka att ta oss till mormor. Det börjar bli lite kallt här nu och jag vågar inte tända i pannan om strömmen skulle gå igen.

Annars händer inte så mycket här.. Hoppas ni sndra får en bra dag i blåsten!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0