6:e Januari 2012

Hann inte blogga igår, men vette sjutton vad jag gjorde som gjorde att jag inte hann :) Haha! Jag har ju fan teflonminne! Kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost ju!

Mina två stora grabbar är ute och kör grävmaskin. Det ska grävas för den kommande fiberkabeln.. Så nu kommer min trädgård inte vara så fin länge till :( Tur är ju att det går ganska fort när man väl sått lite gräs och så :) Så ja, jag längtar till våren. Men jag vill ändå ha snö nu. Ska det promt vara vinter och kallt så kan det lika gärna komma snö med!

Jag har ett problem! Jag vet inte om ni övriga kallar det för problem. Vi har ju ett kommande dop att planera. Prästen är bokad, inbjudningskorten är klara att beställa MEN när jag räknar på vilka som ska bjudas in så blir vi på tok för många för vårat "lilla" hus. Vi får helt enkelt inte plats med 24 vuxna och 10 ungar! Då är det bara 4 av våra närmsta vänner som isf blir inbjudna. Vad kommer hända om dom inte blir inbjudna? Sura miner? Kontaktuppsägning? Eller är dom helt klart förstående? Jag menar vi var ju bjudna på deras barns dop! Usch! Jag hatar att sitta i denna situationen. Ni som känner mej vet att jag inte gillar att göra folk besvikna.. Så om det är någon som har ett bra tips på hur jag ska kunna lösa detta så lämna gärna en kommentar!

Nä, nu hinner jag faktiskt inte sitta här mer.. Ska passa på att grejja lite medans grabbarna är ute och lillfisen sover :)

Kommentarer
Kicki

Hyr bygdegården, det gjorde vi. Mycket praktiskt och dessutom slipper man stöket hemma.

2012-01-06 13:09:27



Jessica

Haha! Ja den tanken slog mej med.. Det får nog faktiskt bli så..lVi ska ju inte ha dopet i kyrkan heller iom att Max e döpt "hemma"

2012-01-06 15:53:42
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0