Fredag 6/7

God Fredag! 
 
Här behövs ingen väckarklocka inte. Varje morgon denna veckan så har "alarmet" gått 4,45. Prick! Jag fattar inte! 
 
Igår va Fina Fia här hela dagen med oss. Det va altanhäng som gällde hela dagen. Bortsett från att vi va nere i Skene för att handla lite. 
Pappa Nicke jobbade hemma igår så Storprinsen ville va hemma
Medans vi åkte och handlade. Och det fick ju bra. När vi kom hem skulle Lillprinsen ha mat. Sen la han sej liten stund, bara så vi hann fixa till mat och äta. 
Barnen badade lite. Storprinsen gick i "songer" hela dagen nästan utan att det hände en olycka :) Duktig kille. Fia åkte hem strax efter 16 och då började jag skruva ihop det nya bordet. Himla bra blev det måste jag säga. Trots att jag hade en tjurig Lillprins springande i gåstolen runt benen. 
 
Idag ska vi åka till älskade Therese! Vet inte när än bara :) Annars blir det inte mycket idag alls. 
 
Nää jag vet inte vad jag ska skriva mer. Blir korta inlägg nu för tiden :(
 
Hoppas ni får en fin dag iaf!

Kommentarer
Fiddeli

Gomorron gumms....hörrö, kan du fråga storprinsen om de e farligt å sooova me låtsassnus...för de glömde jag ta ur igår, somnade som en Prinsessa i soffan ;) Pusselipuss

2012-07-06 06:41:52



Jessica - Mamma till Max & Leo

Han sa att det inte va alls farligt :) Han tyckte du va lite knäpp som glömt spottat ut det :) Haha!

2012-07-06 09:13:25
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0