Lördag 21/7

God Lördag Sverige!
 
Sovit som en liten bäbis inatt :) Underbart skönt! Ville dock inte riktigt gå upp när klockan ringde!
 
Igår åkte min stora kille iväg till min extramamma tillsammans med mormor! Kändes hemskt tomt när han hade åkt. Ingen som tjöta på en eller hitta på bus. Och när jag ringde till honom på kvällen så hade han inte tid att prata. Han hade träffat grannens pojk så dom va ute och lekte. Men när grannpojken skulle gå in så skulle Storprinsen genast gå och lägga sej så han snart fick leka med honom igen :) Så mamma hann han absolut inte prata med :) Haha! Skönt att han kan "glömma" oss för ett tag med :) När dom hade åkt så fick Lillprins bus lite mat och sen gick vi ut för att grejja lite. Jag lånade grannarnas högtryckstvätt för att tvätta av min "vita" matta i hopp om att den skulle bli vit igen :) Ja lite vitare blev den nog men inte helt! Sen tvättade jag av våra utemöbler. Vi gick över och lämnade högtrycken och fick oss lite kaffe. Pappa Nicke hjälpte André med hans stuprör medans jag gick hem för att bada och lägga Lillprinsen! Sen blev det pizza och soffhäng :)
 
Idag ska jag och Lillprins bus åka ner till Varberg för att spendera dagen med älskade Therese! Ska bli strålande väder där säger dom :) Så det hoppas vi ju på :) Men först ska vi gå en sväng på marknaden. Så det blir nog en bra dag idag! Lillprinsen kanske kan få sej ett dopp :)
 
Hoppas ni kommer få en lika bra dag som vi förhoppningsvis kommer få!
 
Leker lugnt och fint

Dags att bada


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0