Måndag 30/7

God måndag!
 
 
Jag har haft lite semester från bloggen denna helgen!
Ska försöka återberätta den så gott det går :)
 
Fredag: Då va vi hemma och grejjade lite. Jag målade lite. Vid halv 12 så körde jag Storprinsen till Johan och Fia där han skulle spendera dagen och även sova där. Sen åkte jag hem och duscha och gjorde mej i ordning. Vid 14 åkte vi in mot stan för att få nån mat i magen innan vi åkte mot Göteborg för att få se Bruce Springsteen! Hade en helt fantastisk kväll! "Bossen" levererade! Och vi va hemma runt 2,15 den natten och sov fram till 9 ungefär. Kände mej bakfull hela lördagen trots att jag inte drack nånting. Lördagen va väldigt lugn då! Gick medt runt och slöade och försökte bota den förskräkliga huvudvärken jag hade dragit på mej! Men det va nog mycket pga åska som hängde i luften! Jisses vad det drog på emellanåt. På eftermiddagen åkte vi en sväng till stan för att hämta Finaste Therese och även handla lite. Sen åkte vi hem och grillade och myste till en film :)
 
Igår så hade vi planerat en Lisebergs dag! Så vid 11 packade vi in barnen och åkte mot göteborg! Vi mötte upp grabbarnas båda mostrar där med. Det va himla mysigt att bara gå där ich kika på folk och spela lite. Jag har ju blivit en sån fegis så jag åker ingenting längre. Haha! Blev inga vinster alls för min del. Min mamma däremot vann en fin ljuskyckta som fick bo hos mej :) Sen vann hon 2 plopp med. Men annars så haglade inte vinsterna över oss direkt! Och barnen skötte sej alldeles utmärkt. Storprinsen fick bågra små utbrott men inget direkt allvarligt! Och Lillprinsen satt mest i vagnen och var nöjd med livet :D Väl hemma så va det läggdags för barnen då vi va hemma runt klockan 22. Samtidigt som vi kom hem så kom drt ett hemskt mysigt par och köpte våran vagn :) Så nu har jag äntligen blivit av med den och ska nu då leta efter en ny :) Känner ingen panik heller att köpa en ny, då han faktiskt kan sitta i Storprinsens vagn om det skulle behövas.
 
Idag vet jag inte alls hur dagen ser ut. Pappa Nicke har semester denna veckan. Så vi får väl se lite!
Målningen går ju framåt. Han hade passat på att måla igår när vi inte va hemma. Så nu är det lite kvar bara. Men sen ska det ju målas en gång till "/ Men andra strykningen kommer bli lättare att göra hoppas jag. Tar nog inte alls lika lång tid :) Meeeen! Måste fixa mer färg!
 
Så! Hoppas ni är nöjda med detta och inte saknat mej för mycket de senaste 2 dagarn! Haha!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_5016189ce087c3315b0005b1.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_5016189ce087c3315b0005b1.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/500624/images/2012/pic_50161928ddf2b37e77000640.jpg" class="image">


Kommentarer
Therese

Tack för en helt förträffligt fin helg!

I do love you all! <3

2012-07-30 09:32:31



Jessica - Mamma till Max & Leo

Tack själv min vackra ros! Hoppas vi hinner ses i veckan, annars ses vi på fredag! :) Love you!

2012-07-30 13:35:45
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0