Onsdag 18/7

God Onsdag!
 
Jisses vad dagarna flyger iväg! Redan 18:e Juli. Igår va jag och Storprinsen iväg och hämtade lite virke och betong till altantaket. Lillprinsen sov hemma gott och tryggt i sin säng :) När jag lastat av allt så tog jag på Lillprinsen kläder och satte dom i bilen och åkte mot stan. Mamma/mormor skulle lämnad och vi skulle ju till Fina Fia. Fias man, som är väldigt omtyckt av Storprinsen, var också hemma. Så Storprinsen såg vi inte mycket av :) Haha! Lillprinsen tog en riktig powernap (30 min) innan vi skulle åka hem.
Blev lite grillat igår när Pappa Nicke kommit hem. När vi ätit och Lillprinsen lagt sej så började vi fixa med där plintar och så ska bli. Grävt hål och gjutit! Så mina armar är fullkomligt döda idag! Haha! Men set blir nog bra, bär Pappa Nicke kommit hem idag ska plintarna gjutas. Så imorn när hans pappa kommer ska balkarna på plats. Och på fredag ska det nog börjas snickras lite :) Wiieeee! Ska se om jag kommer ihåg att ta ett "före" kort :) Kommer bli så himla bra detta :)
 
Idag så måste jag åka och lämna tillbaka släpkärran vi lånat av Pappa Nickes jobbarkompis. Så då passar vi på att åka och ta en kaffe hos Älskade Therese! Det är ju hennes sista semestervecka nu så sen kan man ju inte träffas på vardagarna direkt :(
Annars blir det lugnt!
 
Hmm, tyckte jag hade massa att berätta bär jag började skriva. Men nu verkar det vara tomt där uppe :) Haha!
 
Så sant!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0