Onsdag 25/7

God Onsdag!
 
Igår gjorde hag det tråkigaste som finns tror jag! Storhandlade! Fyyy vad det är tråkigt! Men det är ruggigt skönt när det är gjort! Glömde ju köpa vissa saker men det får väl bli väl.
Vi va hemma hos mamma/mormor en snabbis. Och på vägen hem så tog vi vägen om Holgers och tog med oss en hängränna och lite andra saker hem. Väl hemma så va det lite grejjande som gällde. Lillprinsen, som inte ville sova ordentligt i bilen, fick sova en stund i sin säng och jag fixade lite andra grejjer medans Storprinsen lekte i trädgården.
Farfar kom efter en stund och pappa likaså. Då var det dags för lite mat. Och sen kom "Bobbo" och Jannike. Vi drack kaffe och tjöta skit. "Bobbo" busade med Storprinsen som vanligt. När dom åkt så skulle Lillprinsen lägga sej. När Storprinsen lagt sej så va det soffhäng och Allsång På Skansen. Och efter allsången igår var det en hel timmes musik med Mr Summer himself: Tomas Ledin! Vilken man! Jisses! Han bara skriker sommar!
 
Idag så vet jag kanske inte riktigt hur jag ska pussla ihop dagen. Måste åka och hämta färg. Och måste hämta brorsan innan det för han ska följa med. Sen ska jag äta lunch med finaste Therese. Sen måste brorsan vara hemma igen runt 13 tiden senast. Blir stressigt detta! När jag kommer hem iaf så ska det dammsugas och städas. Det har blivit lite åtsidosatt nu (igen) de senaste dagarna då det vart takbygge på gång.
 
Men idag blir det inget grejjande med taket. Nicke behövde jobba över och svärfar behövde vara lite ledig. Kan va skönt att få en ledig kväll.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0