Söndag 15/7

God Söndag Sverige!

Igår så hade vi en ganska lugn hemmadag. Jag gick en sväng med trimmern men körde soppatorsk och vi hade ingen mer bensin hemma :( Så det va ju bara att packa ihop. Sen kom min extramamma och fikade lite. Jag stack ner till Svenljunga en snabbis då Pappa Nicke ville ha öl och jag behövde köpa lite saker till kvällens tacos! Väl hemma igen va det dags att köra igång med lunchen. Storprinsen totalvägrade äta som vanligt. Men efter många om och men fick jag i honom maten. Börjar blir ordentligt less på det nu! Men det är väl som allt annat, det går över!

Idag blir det en sväng till Leo's lekland. Känner att Storprinsen behöver göra nånting, och Pappa Nicke jobbar ju idag med så då kan vi lika gärna åka dit! Fina Therese ska följa med också! Blir nog en fantastisk dag! Som alltid när hon är med! Kanske skulle passa på att köpa hem lite bensin så jag kan fortsätta min promenad med trimmern med. Dock får ju det bli imorn men det blir la väl. Annars blir det nog en ganska lugn dag.

Har inte så mycket att skriva idag. Är ganska trött idag och huvet har inte kommit igång ordentligt ännu. Men håll till godo!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0