Söndag 22/7

God söndag sverige!
Hoppas ni sovit gott..? Jag har sovit asgott, när jag väl kom i säng. För vi hade lite folk hemma igår och grillade lite ocbara hade trevligt.
 
Men först på dan så var vi nere i Varberg en sväng. Vi möte upp älskade Therese i centrum och gick lite på marknaden. Sen åkte vi ut till Träslövsläge och drack lite kaffe. Lillprinsen somnade mellan centrum och Träslövsläge. Vilket är ungefär 5-10 minuter. När jag skulle lägga över han i vagnen så vaknade han givetvis. Så det fanns inget att göra. Han fick sej lite mat när vi kom till husvagnen och sen va han pigg igen :) Vid halv 5 så lämnade vi soliga Varberg för att åka hem då folket skulle komma.
 
Idag ska grabbarnas farfar komma och hjälpa Pappa Nicke att börja snickra taket :) Så idag kommer det nog hända grejjer. Och sen kommer ju min stora kille hem i eftermiddag! Igår hade han tid att prata med sin mamma iaf :) Jag ringde när vi åkte hem från Varberg och sen ringde han precis innan han skulle gå och lägga sej för att säga godnatt. Han fick då prata med Pappa först för jag matade Lillprinsen så jag fick ringa upp. Och han va så pratglad så :) Dom hade varit på Torpa slott igår, det är medeltidsdagar där denna helgen och han tyckte väl det va lite kul :) När dom skulle köpa ett svärd (eller vad det var) till han så ville han inte ha nånting. Dom lockade med massa saker men han ville inte ha :) Haha!
 
Nä nu ska jag dricka mer kaffe och mysa med Lillprinsen som sitter här och sjunger lite :)
 
Åka kundkorg i vagnen är kul :)

 

Kusinkärlek ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0