Söndag 8/7

God Söndag!

Idag är jag en trött tjej. Blev rätt sent igår med Bästaste Therese! Vi tittade på "Twillight - Eclipse" och sen "Breaking Dawn - part 1" fast jag tittade inte på hela sista filmen då jag visste att Lillprinsen skulle vakna tidigt. Men kom i säng vid 00,30 eller nåt. Se vaknade han den obligatoriska tiden 4,45. Men jag försökte snooza honom, gick inge vidare, men vid 5,45 gick vi upp! Storprinsen kom lite efter klockan 6. Han fick en släng av feber igår och han känns varm även idag.Så det är väl nåt på gång nu :( Typiskt!

Igår så va vi ute och grejjade lite på baksidan. Har haft massa virke liggandes som vi kollat igenom vad som går att använda och inte. Så igår bar vi in lite i garaget på tork som vi ska använda till altantaks-bygget. Lillprinsen han sov en 2,5 timmars nap. Så det va skönt. Lagom till han vaknade skulle vi börja med våran lunch. Så han fick lite mat i magen han med. Sen tog jag och han på oss och åkte till stan för att hämta Bästste Therese. Va en sväng på Maxi för att handla lite till kvällens grill :) Sen åkte vi hem och bara myste! Storprinsen som sov när jag åkte satt i grävmaskinen när vi kom hem igen.Världens lyckligaste kille :)

Dagen idag är väldigt oplanerad! Men blir väl hemmadag och altanhäng med tanke på vilket väder det ska bli! :) Underbart! Får passa på idag för imorn går det tillbaka till det däringa vanliga sommarvädret, REGN! Hoppas ni haft en bra helg! Och ha en fin dag!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0