Tisdag 31/7

God Tisdag!
 
Träningsvärken gör sej mer påmind idag! Efter nästan en hel dags målning igår.
Vi tog en liten paus för att gå in och fixa lite lunch.
 
Lillprinsen va hemskt trött igår. Han vaknade först vid 6-tiden men somnade om och vaknade 8,30! Sen ville han sova igen redan vid 10. Så eftermiddagen blev ganska lång då han inte ville sova direkt. Men lite efter 17 så badade vi och duschade allihopa så vid 18 fick han sin välling och somnade så gott. Storprinsen va inte sämre han. Han ville ha välling igår och innan klockan va 19 så sov båda barnen :) Kändes konstigt! Men jag visste att Storprinsen skulle komma upp tidigt då eftersom han somnade så tidigt. Japp! 5,45!
 
Idag blir det en tur till stan för att köpa mer färg och för att handla (igen) Sen kommer Pappa Nickes Farmor och Farfar för att fika. Och jag hoppas på ett roligt telefonsamtal från min största syster idag! Vi får se!
 
Annars är det lugnt idag! Haha!
 

 

 


Kommentarer
Fiddeli

Puss & kram min "Pussgurka" :)

2012-07-31 12:01:53



Therese

Åh, vilka fina kort du har lagt upp!
Mina snuttekillar! :)

Ses i veckan? <3 <3




Jessica - Mamma till Max & Leo

Alla mina 3 älsklingar på samma ställe! Ja vi kan väl gå på torsdagskvällen imorn?

2012-08-01 12:47:55
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0