Torsdag 19/7

God Torsdag!
 
Jag är trött idag! Men jag får skylla mej själv! Fina Therese följde med hem igår så vi satt ju uppe lite längre än vad jag är van vid :) Haha!
 
Lillprinsen skulle upp samtidigt som mej igår. Det va ett tag sen nu som han ville det. Och iom att vi skulle iväg så kände jag att det kanske blev lite dumt, men vad ska man göra? Men han blev iaf jättetrött runt 7 och då la jag honom så han sov till nästan 9. Så det blev perfekt :) Jag tog på honom kläder och sen åkte vi och lämnade kärran. Sen vidare till Fina Therese. Mamma ringde när vi va där och så sa hon att hon kunde bjuda på mat. Så vi åkte dit. Innan hemfärd så åkte vi och köpte mer grovbetong och även hamburgare och tillbehör :) Vi grejade med plontarna igår. Gjöt dom och så. Så idag ska balkarna förhoppningsvis på plats. Det går framåt! :)
 
Idag ska vi iväg igen! Vi ska åka med Fina Therese till Knalleland och köpa lampor, så hon snart kan flytta in i sin nya lägenhet! Sen ska vi plocka upp mamma. Hon och min extramamma ska kidnappa Storprinsen i helgen så då ska hon sova här inatt. Sen ska vi åka och handla som vanligt! Uff!
Så vad jag och Lillprins bus ska hitta på i helgen vet jag inte riktigt. Pappa Nicke ska jobba med fiberföreningen, sista helgen för det nu. Sen är det helt klart! Om 2-3 veckor kommer det en snubbe från telia och kopplar in hela skiten :) Yayy! Ska bli skönt att kunna använda datorn mer än man gör nu kanske.
 
Häpp! Thats it folks!
 

 

Tittut! 

 

 


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

visst är det så, blogg.se levererar riktigt dåligt :(

vi har haft det kanon, hoppas detsamma till er !! :)

2012-07-19 20:01:54
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0