Fredag 1/6

God Fredag!

Jahopp! Den 1:a Juni idag! 24 dagar kvar till Storprinsen fyller 3 år! Jisses vad tiden flyger iväg!

Efter besiktningen igår va vi och handlade lite, sen tog vi en snabbkaffe hos mormor.
Blev inte att vi hämtade några fönster då gubben som hade dom nu bestämt sej för att behålla dom "/ Synd! Men vi börjar med taket iaf, så får vi se om vi kanske glasar in den sen :)
När vi kommit hem och packat in maten så var det dags för lunch. Sen myste vi lite i soffan. Lillprinsen tog en liten eftermiddagsnap!
Lite innan 16 packade vi in oss i bilen och åkte mot Rångedala.
Pappa Nicklas kom dit efter en stund med. Vi fikade lite och jagade Storprinsen som verkligen va i sitt esse igår och inte ville sitta still alls.

Vi va hemma lite innan 20, Storprinsen han drack upp sin välling jättefort och gick och la sej. Lillprinsen däremot ville inte alls. Så det blev mys varvat med bus en stund så han skulle bli trött. Men lite innan 21 så tog han äntligen emot vällingen. Han har krånglat lite till och från med vällingen ett tag nu :( Men jag har mina knep :D Haha!

Idag är ingenting planerat. Behöver tvätta lite vad jag vet. Och eftersom inte övervåningen blev städad igår får jag försöka göra det idag.
Känner ingen ork för det bara. Min halsont och täppta näsa har kommit tillbaka :( Men det måste ju göras. Får ju passa på nu när det är lite sämre väder ute :)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0