Fredag 29/6

God Fredag Sverige! 
 
 
Idag är jag en väldigt trött tjej. 
Det tar på krafterna att va hemifrån en hel dag :) Men mysigt hade vi ju! 
 
Först körde vi Storprinsen till dagis. När vi kom hem så ville Lillprinsen gå och lägga sej en stund. Då passade jag på att hänga lite tvätt, tända i pannan och äta lite frukost. Och vips så var det dags att väcka honom för att åka och hämta Storprinsen igen. Det för ont i mammahjärtat varje gång jag är tvungen att väcka upp honom. 
VI åkte först hem till Therese för Lillprinsen behövde få lite mat i magen. Sen åkte vi mot djurparken. 
Storprinsen va jätteglad och jätteduktig hela dagen. Han hade inget sånt där jätteutbrott som han ibland kan få. Och Lillprinsen va vaken hela tiden från det att jag väckte honom hemma till det att vi satte oss i bilen från djurparken. Ungefär 5 timmar! Men så trött han var. 
Storprinsen tyckte det va himla kul att titta på alla djuren, han ville gärna gå in till dom allihopa :) Haha! 
Efter djurparken så åkte vi till McDonalds, vilket jag lovat honom. Dit kom också bobbo en sväng! Storprinsen älskar sin bobbo! 
Sen körde vi hem Therese och passade på att ta en kopp kaffe innan vi åkte hem. Ungarna va så trötta så det liknade ingenting! Men dom somnade himla gott i bilen hemåt. Väl hemma så fick dom pyjamas och välling och bums i säng. 
Själv skulle jg försöka bota min hemska ihärdiga huvudvärk jag haft hela dagen. Men det funkade inget vidare så jag gick och la mej i stället. 
 
Idag har vi inga andra planer än att köra Storprinsen till dagis. Idag ska vi ha utvecklingssamtal. Och idag går han sista dagen så måste tömma ur hans hylla på kläder och ta med hem och tvätta och byta och grejja. 
Annars ska vi ha en hemma dag i eftermiddag. Vädret verkar vara med oss så vi kan ju vara ute i eftermiddag. 
 
Ha en fantastisk dag allihopa!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0