Fredag 8/6

God Fredag Sverige!

Äntligen är fredagen här!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag då jag inte vet hur dagen kommer att se ut ännu.
Tanken var att det skulle bli en tripp till Gekås med bästaste mamman. Men då skattepengarna saknas på kontot så kanske det inte blir så iaf :( Jag hade sett fram emot att komma iväg utan barnen och bara ha en Mor & Dotter dag!
Men vi får se om dom kommer in nu under förmiddagen. Va inne på skattteverkets hemsida igår och kikade. "pengarna brukar normalt finnas på ditt konto 3 bankdagar efter beslutet är taget." Beslutet var taget den 2/6. Så dom borde komma idag. Men min barnvakt kommer vid 11,30 ungefär så hoppas dom kommer innan dess bara. Annars får jag väl lösa det på annat sätt och åka imorn om dom kommer in i eftermiddag.

Igår va den obligatoriska veckohandlingen. Efter det åkte vi hem till mamma/mormor och tog en snabbkaffe, hon skulle ju ändå åka med hem. Sen åkte vi och hämtade Storprinsen på dagis. Åkte hem och fixade lite lunch. Eftermiddagen va väldigt lugn. Vi tittade på en film och myste.
När Pappa Nicke kom hem så åt vi lite och sen var det dags för badning av båda barnen och själv tog jag en dusch med! Sen nattade jag Lillprinsen och sedan va det soffhäng! Gick och la mej strax efter 21 då jag kunde använda ögonlocken som täcke, så trött va jag.
Vaknade inatt en gång av att jag hostade så mycket att tårarna sprutade. Men får nog skylla mej själv lite som glömde gå in på apoteket och köpa hostmedecin igår.
Så det får nog fixas till idag :)

Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0