Lördag 9/6

God Lördag!

Japp, Lördag. En heeeeelt oplanerad Lördag.
Tanken va att vi skulle gå till Djurparken idag med min extramamma och hennes dotter med familj. Men jag känner mej lite hängig så jag tror vi skippar det. Sovit jättedåligt inatt och har superont i magen.
Så får nog bli en hemmadag.

Och igår blev det en tripp till Gekås iaf. Just när vi började ge upp hoppet och planera en ny dag då vi skulle åka så hade skttepengarna ramlat in på kontot. Och då blev det bråttom bråttom :) Pojkarna sov när vi åkte som tur va. Nicke kom hem och avlöste min extramamma så hon kunde åka hem då hennes dotter skulle komma.
Det va lagom mycket folk. Inte sådär så man blev irriterad direkt. Sen finns det ju vissa som tror att dom är ensama i hela affären och står hur dom vill. Men men.
Jag hittade det jag skulle ha och lite till. Storprinsen fick nytt regnställ och lite kläder. Sen hittade jag även en balanscykel som han ska få i födelsedagspresent.
Och hittade även mina efterlängtade gardiner till köket :) Har letat länge och är lite kräsen. Men nu så!

När vi stod i kassan ringde Pappa Nicke och frågade hur långt vi kommit. Han har aldrig lagt Lillprinsen förut så han krånglade lite med vällingen. Så han var nog lite desperat och visste inte riktigt hur han skulle göra. Men när vi kom hem vid halv 8 ungefär så höll han precis på att lägga honom i sämgen :)
Lillprinsen är en riktig rutinbäbis. Det är väl ingen fördel om jag inte är hemma på kvällen dock när ingen annan kan ge honom välling. Men annars tycker jag det är superbra!

Vi åt lite när vi kom hem och bar sen in alla kassar. Jag var helt slut och orkade inte ens packa upp kassarna så det har jag att göra idag. Köpte en hel del kläder till mej själv också :)

Det va riktigt skönt att komma iväg utan barnen. Men gud så skönt det var att komma hem igen. Ännu skönare va ju att dom sov när jag kom hem :)

Häpp! Det va allt för mej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0