Måndag 4/6

God måndag!

Sovit riktigt dåligt inatt. Pga diverse saker som hänt. Som jag faktiskt inte tänker ta upp här. Sorry. Men det är bara så.

Igår va vi som sagt hos min fina Cissi och fikade. Blev inte så lång visit då vi hade 2 jättetrötta barn. Vi åkte en sväng till Rångedala för Nicke behövde arbetskläder. Men han hittade inga i hans strlk. Så det skulle fixas hem.
På vägen hem tog vi en sväng förbi Nickes syster.
Vi köpte med oss pizza hem då vi inte tagit upp nånting innan vi åkte. Och det va ju uppskattat av Storprinsen.
Efter maten tände jag i pannan och sen va det dags för det enda programmet jag följer, Gossip Girl!
Sen va det bara soffhäng. Barnen somnade tidigt och det va skönt kände jag. Behövligt!

Idag ska Storprinsen till dagis. Medans han är där åker jag och Lillprinsen till Fina Fia! Känner att jag behöver prata av mej lite.
Men i eftermiddag blir det lugnt.
Och resten av veckan med skulle jag tro.

Nä, jag känner inte för det här just nu. Men nu har ni fått lite iaf!


Kommentarer
Fiddeli

Hoppas du har lust å komma in fler gånger denna veckan, känns gött att vi kan "trösta" varann å prata söta Jessica. Kram

2012-06-04 13:34:42




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0