Onsdag 27/6

God morgon världen!
 
 
Morgonmys (120626)
 
Uppe med tuppen som vanligt!
 
Igår kom jag på vad felet kan vara, varför Lillprins bus vaknar så tidigt. Han får ju för sjutton välling för 6 månaders barn. Jag är ju så trög! Stackars barn som ska ha en så trög mamma! Haha! Så igår kväll provade vi välling för 8 månader (det han ska ha) Och det funkade väl kanske inge vidare. Han vaknade tidigare än vad han brukar "/ Jaja! Det får la gå några dagar så han vänjer sej kanske. Men jag hoppas detta är över snart iaf. Känner mej ju som ett vandrande lik.

Medans Storprinsen va på dagis igår så va jag och Lillprins bus och handlade lite, men vi åkte direkt hem efter handlingen för vi hade köpt glass så det va inte så smart att stanna till hos mamma/mormor då kanske :) Så när vi kommit hem så packade vi in varorna och jag tog mej en macka och Lillprinsen fick lite yoghurt! Sen va det nästan dags att hämta Storprinsen igen, vi hann med att busa lite grann.
Vi va ute en sväng när vi kommit hem från dagis, men plötsligt ville Storprinsen gå in "/ Han som alltid vill va ute ju :) Men han va nog trött för han höll på och somna vid matbordet. Så båda barnen sov en stund på eftermiddagen så jag fick min egentid då istället :)  Lillprinsen ville väl kanske inte riktigt somna, han har lite svårt att komma till ro på eftermiddagarna så man ska gärna vagga honom lite. Inte så han somnar i famnen, men bara så han blir lagom sömnig :)
Jag plockade lite och tvättade lite medans dom sov. Och bara njöt av tystnaden, förutom åskan som mullrade utanför, men det är härligt!
 Vi fixade till lite mat när Pappa Nicke kommit hem och sen var det läggning av Lillprinsen och bad för dom andra 2 och en dusch för mej! Mycket skönt!
 
Idag är det ju Onsdag! Det innebär Onsdagsmys hos Fina Fia! Börjar bli lite rutin på detta :) Haha! Men idag blir det bara jag och Lillprinsen som åker dit. Storprinsen går som sagt sista veckan på dagis sen ska han vara hemma till den 17:e Augusti så då får han passa på att leka med sina kompisar den sista veckan nu :) Sen är vi fria till att göra vad vi vill :) Haha!
I eftermiddag/kväll kommer Pappa Nickes kusin med familj för att fira Storprinsen. Dom är alltid i Varberg under midsommarhelgen då vi nu har haft kalas så dom kunde inte komma i söndags så vi sa att dom kunde komma en annan dag. Så det blir lite kalasande i eftermiddag igen :)
 
 
Lillprinsen vill bada med Storebror :)
 
Ha en bra dag allihopa! Hoppas vädergudarna är med oss idag igen så vi kan få njuta av lite soooool :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0