söndag 17/6

God Söndag. Jag har sagt det förut och säger det igen! Jag HATAR den här telefonen! Jag hoppas verkligen jag snart får tillbaka min ajfån! Helgen har snart susat förbi. Igår va vi på kalas för min systerdotter som fyllde 2 år i fredags! Himla mysigt! Mina grabbar skötte sej jättebra. Lillprinsen åt cupcakes med hela kroppen, bild kommer vid senare tillfälle. Efter kalaset körde jag hem mamma. Brorsan och hans tjej och son följde med hit och åt middag med oss. Storprinsen och Olli lekte jättebra :) När dom har åkt så kikade vi vad teve hade att erbjuda. Men jag va så sjukt trött så jag lag och halvsov. Storprinsen kom i säng lite senare igår. Och det märks för han sover fof (6,15) Han har haft en period nu där han vaknat halv 6 VARJE morgon. Idag ville Lillprinsen upp kl 5! Suck!Drygt blir det.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vi kanske åker till Fina Therese i Fristad. Om inte hon skulle jobba dvs. Men vi får se. Nä! Nu har ni fått ett litet inlägg iaf! Får se om jag tänker skriva fler på den här skittelefonen. Gaaaaah!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0